میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


kmohabat

ملیحه

kmohabat

http://kmohabat.loxblog.com

میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

یه کم دیگه میام

میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

من ملیحه 29 سالمه و خونه دارم شوهرمم علی اقا دانشگاه تدریس میکنن 9 سال قبل 30 مرداد بدو بدو رفتیم سر خونه زندگیمون.بعد 2سال برنیا جون دنیا اومد و شیرینی زندگیمون 2چندان شد.دخترم 2سالو نیمش که شد بارسا جون دنیا اومد و شدیم عیالوار.اما ماجرا چیز دیگه ای هستش که اگه حوصله کنین کم کم واستون مینویسم.

میخوام همه بدونن چقد دوست دارم ولی تو......

یه کم دیگه میام

 فعلا نمیشه چیزی نوشت

یه کم صبر کنید

ممنون از صبوریتون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:,;ساعت9:0;توسط ملیحه; | |